fredag 12 februari 2010

AgroKräksjukan

På två dagar har vi kört igenom hela familjen. Det var väl bra jobbat?
Det började med Noel igår natt och sen på morgonen hakade jag på..
Noel var verkligen helt fantastiskt. Han satt här i soffan bredvid mig när jag låg med pannan i knät och sov. Sen gick han ner och grejade lite och så upp igen. Hela dagen!!! Han tog tillochmed nyponsoppaglaset och skulle ha i mig lite :) Annars är det ju ingen direkt hit att ha någon annan än sig själv att bry sig om när man mår så dåligt..

Båda barnen har faktiskt verkat klarat av det bättre än oss vuxna.. Jag kunde bara ta mig upp ur soffan när det verkligen behövdes (!)

Robin stackarn har spytt mest, det började efter skolan idag. Men han har varit vid gott humör hela tiden. Han spydde och sen kommenterade han något om vem som var bäst i Lets Dance! Det är strongt det! :)

Förhoppningsvis blir lördagen mysigare. Även om Robin och Johan måste sitta i karantän imorgon då..
Söndagens födelsedagskalas får vi ställa in. Ja ja så kan det vara

Huvudsaken är att alla mår bra!

Gokväll :)

Inga kommentarer: