tisdag 15 april 2008

Amning

Har aldrig sett så många halvkassa tv-serier som nu! Sitter som fastlåst här i soffan och betar av den ena serien efter den andra medans jag ammar. Visste du att det sänds tv dygnet runt?Härligt! :)

Vårat lilla tillskott i familjen verkar vara den hungriga typen. Hur det kan gå i så mycket mjölk i den lilla magen är för mig en gåta. Men han siktar väl på att bli stor snabbt antagligen.

Hur jobbigt det än kan kännas att vara så låst, så längtar jag efter honom så snart han sovit en stund!

Ska försöka lägga ut lite mer bilder i morgon!

Tack för alla namnröster, för er som inte känner Johan så bra så var Benny och Jesus inte helt seriösa (!) alternativ. Så det vinnande namnet blev alltså Noel och då får vi väl köra på det! :)
Vi ska bara övertala Robin om det först... :)

Sov så gott

//S

3 kommentarer:

Millan sa...

Ah vad synd och vi som trodde att ni tankte dopa honom efter Ben... jaha, dar ser man ;-).
Noel ar jatte fint!! Men det tycker inte Robin eller??
Kommer ihag den dar lustiga kanslan av att sakna dem sa fort de somnat fast man sjalv egentligen borde gatt och lagt sig (istallet for att titta pa Hem till Byn pa tv..)

Kram!

Anonym sa...

Valfusk...;)
Fanns ju ingen möjlighet att att lägga in egna förslag... Och bara två "riktiga" namn att rösta på...

Då är mitt namn förslag Toyan, Tony efter Johans pappa och Anders efter Sandras pappa... Bra va???
Jag hade detta som förslag till namn på Robin men gör ett nytt försök nu ;)

Hoppas att lillen mår riktigt bra, kommer ut och hälsar på er ganska snart.

/Marcus

Sandrissen sa...

Millisen- Hehe ja men det kanske kan bli Benjamin i tredje namn efter Ben då! :)

Kram vännen!

Marcus- Jag förstår att det känns snopet att inte ledande namnet vann, men du förstår det hade kommit till min kännedom att samma person röstat flera gånger på detta alternativ! :)
Toyan var ju grymt! Ska fundera på det!

Du är så välkommen så! :)