onsdag 2 april 2008

Förlossningsavdelningen Mölndal

Nu har vi åtminstone varit inne på Mölndals förlossning och känt lite på hur det är där!
Lite konstiga saker gjorde att de tyckte vi skulle komma in och kolla läget lite..
Allt verkar dock bra så det var ju skönt. :)

Däremot tog det lite längre tid än vad jag trott, vilket gjorde att Johan missade sin träning... sorry för det.. Robin, Johan och jag underhöll oss med en slags teckningsgissningslek medans vi väntade. Robin gissade helt uppåt väggarna men vann hela tiden tydligen så där hade vi ingen chans...

Idag klippte jag sönder min färdiga gardinlängd jag sytt igår så fotobevisen på min nyfunna kreativitet kommer tidigast imorgon.. Gardinerna gick från öljettlängd till vepa och nu lutar det åt att bli en enkel kappa... men vad gör väl det? ("för man har väl flytväst det är väl som det ska"...the Pinks Carro?)

Vet inte om jag orkar starta upp fler projekt förutom bebisprojektet så det hade varit väldigt välkommet nu!

Sov så gott!

//S

Inga kommentarer: