tisdag 1 april 2008

MVC besök

Idag har jag varit på Mödravårdcentralen. Lena försökte hjälpa det hela på traven lite igen (här får ni inga detaljer)
och när jag kom hem blödde jag en del. Det kändes ju lite spännande och sen fick jag som lite mensvärk... Kanon tyckte jag och kände mig hoppfull om att det blir bebis ändå. Dock verkar jag ha mindre värk nu vilket känns tråkigt.

Jag har iallafall fått se fem fingrar, massor av revben och en liten profil på vår bebis idag! Dock tyckte jag pannan såg lite platt och konstig ut, ska försöka att inte tänka på det mer... hm.... :)
(Kanske måste tillägga att detta sågs genom ultraljud, om någon undrar?)

Imorgon får jag väl fortsätta mina påbörjade projekt för jag kommer väl knappast ha åkt in till BB då heller : /
Har fått låna grymme symaskinen av Carro så jag får tacka för det och hoppas kunna lägga ut lite bilder på nyknåpade kuddar och gardiner i morgon...

Sov gott

//S

2 kommentarer:

Millan sa...

Lustigt det dar med att man plotsligen ser smarta som nagot positivt nar man gar och vantar pa att forlossningen ska dra i gang... Man blir liksom besviken nar smartan avtar. Hur ofta tanker man sa annars??
Ser fram emot bilder pa kuddar och grejer nu.
Kram!!

Sandrissen sa...

Ja visst är det märkligt!
Man vill t.o.m att smärtan ska tillta! :)
Jag klippte sönder gardinerna så jag får försöka foto imorgon! :)

Stor kram till dig vännen!