söndag 6 april 2008

Vänta lite...

Jag måste också få skriva något innan!
Kvart över 3 i natt drog det alltså igång, fem minuter mellan värkarna, men ändå hanterbara sådana och de håller inte i sig mer än säg 15-20 sekunder. När jag legat en timme gick jag och väckte Johan som hade förflyttat sig till soffan eftersom Robin drar timmerstockar förkyld som han är..
Vi satte oss då i bilen och körde till Torslanda (befann oss i Nol där Robin varit under bröllop/dopet)
Så här är vi nu och tänkte kämpa på här hemma ett tag till innan vi åker in..

Förhoppningsvis blir det bebis idag?! :)

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va spännande. Vi håller tummarna för er o hoppas att allt går bra.
Ella längtar efter en en liten lek-kamrat här på flygledarev.
Kramar grannarna

Millan sa...

Ooooooo nu sitter jag har med andan i halsen i Bristol och vill bara aka hem! Stort lycka till idag. Nu far ni snart traffa er nya lilla familjemedlem :-D Stor kram!!

Anonym sa...

Shiiit nu e det äntligen på gång!!! Tänker på er hela tiden, jag kan inte göra nånting bara irrar omkring!! Nu ringde det på dörren, o jag trodde nästan det var ni!! (det var GT). Shiit va nervöst. Innan kl 11.27 e den här.
Fasen va häftigt att det e på gång nu!! Tänker på er - kämpa på!!
Svettiga Kramar Carro, ngt Coolare men dock lite Spända Hälsningar från Jens, och Förväntansfulla o Spralliga Blöta Pussar från Nova